Thursday, April 21, 2016

Tuesday, November 3, 2009

TERUSKANLAH

Agnes Monica – Teruskanlah


Pernahkah kau bicara

Tapi tak di dengar

Tak di anggap

Sama sekali


Pernahkan kau tak salah

Tapi disalahkan

Tak di beri

Kesempatan


Reff :

Kuhidup dengan siapa

Ku tak tau kau siapa

Kau kekasihku tapi

Orang lain bagiku


Kau dengan dirimu saja

Kau dengan duniamu saja

Teruskan lah.. Teruskan lah

Kau begitu


Kau tak butuh diriku

Aku patung bagimu

Cinta bukan

Kebutuhan mu


Back to reff.


Hoo.. Hooo


Kau dengan dirimu saja

Kau dengan duniamu saja

Teruskan lah.. Teruskan lah

Kau.. kau begitu


Teruskan lah… teruskan lah..



Lirik lagu Agnes Monica – Teruskanlah ini dipersembahkan oleh LirikLaguIndonesia.Net. Kunjungi DownloadLaguIndonesia.Net untuk download MP3 Agnes Monica – Teruskanlah.

Thursday, May 14, 2009

SAYANGI DIRI dan SAYANGILAH BUMI KITA

Masa balik Penang hari tu sempat jugakla ke Taman Majlis Perbandaran CANTIKNYer... mmg cantik patutlah menang kategori taman hari tu... nak jogging boleh nak bersenam boleh.. nak mandi manda pun boleh tapi dinasihtkan untuk kanak-kanak la hehee..
Rugi rasanya kalau taman tersebut tidak di manfaatkan. tapi alhamdulillah la sebab masyarat sekarang dah sedar tentang kewujudannya.. sampaikan Penuh la Taman masa hari cuti...

tapi tu lah...Kadang-kadang terfikir.. kenapalah kita tak reti nak menjaga alam sekitar...tak ker terfikir alam sekitar ni satu anugerah yang tak terhingga... dapat hirup udara yang segar dapat mendengar suara burung berkicau-kicau huhhh tak ternilai harganya ditambah dengan tumbuh-tumbuhan yang TUMBUH SUBUR merimbun...

sayang.. kalau kita tak nak ambil bahagian dalam menjaga alam kita.. bukan untuk sapa.. untuk diri kita dan generasi akan datang...

MARILAH SAMA-SAMA KITA BERUBAH.. buang TABIAT......TAK PA....


NAK KURUS dan CANTIK..

Bila tengok program realiti TV "The Biggest Loser" hari tu.. semangat nak turunkan berat badan mula membuak-buak... berat peserta tu lagilahhhh BERATTTTnyer tapi bOLEH HAIII turun.. dah tu... apa tidaknya... semakin hari bukan semakin kurus.. bertambah-tambah la plak naiknya huhhhhhhh.. mmg dah melampau-lampau tau che nani ni.

Baju pun banyak yang dah tak muat... mau dekat 30 helai baju masuk MUZIUM heheee alamak macam mana ni... takkan nak buat baju Baru.. huhh kos semua tu..NAK buat baju kain lagi upah menjahit lagi haaa fikirlah sendiri...

tau kena kurus tapi apsal la tak buat... mana ada keajaiban badan akan jadi kurus kalau tak DIET, BERSENAM dan etc.. huhh mimpilah disiang hari...

Yg paling utama kenapa kena turunkan berat badan sebabbbnya...
PENYAKIT mudah menyerang mereka yang mempunyai berat badan BEERLEEEBIHANNNN...

CHe_nani.. silalah BUAT SESUATU ... turunkan berat badan ANDA bukan untuksapa-sapa tapi untuk DIRI kita sendiri..

Tuesday, May 5, 2009

KURSUS LAGIKK...

SSL 5-6 Mei di IPPTAR bersama semua stesen RTM huhhh bestttt...

Thursday, April 16, 2009

PTK .. kembali lagi

Alamak... exam laa minggu depan..

Apapun persiapan tu kira ada la jugak....

 Siap buat discussion lagi dengan Baby dan Sharul heheee

Harap semua berjalan lancar..

Untuk semua Yang Mengambil periksa PTK

**GOOD LUCK**